fredag 10 juni 2011

Lite färg



Fick en rolig beställning på färgglada mikrofoner till tre barnbarn. Skymtar gör också mina nya visitkort som jag är hemskt nöjd med. En beställning tycks ha gjort mig till en av tryckfirmans allra bästa kunder vilket gör att jag i runda slängar får ett mejl om dagen där jag de med stora utropstecken meddelar att just jag är utvald att ta del av ett gratiserbjudande som gäller endast idag.



Min nya telefon må vara smart, men så snygga bilder tar den i ärlighetens namn inte.

9 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Fina! Jag har också virkat en, visar den nån dag när kameran återvänt från sweden rock.

Vet nog precis var ettikettera kommer från. Jag blev nästan galen på dem. Att det kommer "endast idag"-erbjudanden typ varje dag drar helt klart ner fyndkänslan rejält. :)

Hoppas vi kan ses nåt snart!

Maria sa...

Jättefina mikrofoner!

Jag vet vilket företag du menar, de mailbombar mig också. Som sagt, är det verkligen bara just idag erbjudandet gäller? I morgon lär det sannolikt komma ett nytt...

Anonym sa...

Men det syns ändå att de är jättefina, även om kameran är dålig. Kul ide.

Anonym sa...

Jag mejlade förresten det där företaget med visitkorten bara för att meddela att om man säger att något är gratis, så ska det faktiskt vara det, och man ska inte förväntas betala eller köpa något annat då (som moms, frakt, oj vill du ha färgtryck, osv... Jag fick inget svar.

Bobo/Rumba de kransen sa...

Jag sa ju att de skulle bli en storsäljare! :)

Emilia sa...

Härligt med färgpiffade mikrofoner!

Anonym sa...

Vilka fina!;0)
Får man fråga vad du använder för garn?

Mvh Agneta

h/saltaste bönan sa...

Tack - och absolut. Jag använder ett silvergarn från Stoff och stil och virknål 2,5. Har testat Panduros silvergarn också, men det är mycket tunnare så an får virka fler varv och det fyller inte lika bra. Till handtagen går jag upp till virknål 3 och brukar ha Sunny eller Järbo Soft Cotton.

Malin sa...

Fantastiska! De borde gå att sälja. Har du någon återförsäljare?