måndag 15 juni 2009

Arga lappen



Fick mitt livs första arga lapp häromdagen. Välförtjänt. Bönan håller på att gnaga sönder sin vagn så medan vi packade inför semestern snodde jag i all hast ihop ett bitskydd. Sedan fick jag massa annat att stå i så det tog en liten stund innan jag hann hamra i knapparna. Den som skrivit lappen undrade vad det var för idiot som spikade klockan 23.30 en vardagskväll. Det var jag det. Skäms som en hund så om min arga granne läser detta: förlåt!



Bitskydd till Bugaboo i vaxduk från Reprodepot. Fodrat med svart manchester. Rosa snedslå från Bibbis textil. (Ursäkta de fula bilderna - bitskyddet är redan flitigt använt och ganska skrynkligt).

4 kommentarer:

Bobo/Rumba de kransen sa...

Vilken upp-piffning av vagnen det blev på köpet!

SiriR sa...

Så smart! Og vognene ble jo kjempefargerik og kul!!

Botilda sa...

Tång! Du (eller grannen...) behöver en tång till tryckknapparna så slipper du banka. Köps med fördel också hos Bibbi. Snyggt bitskydd!

od Andulky sa...

Snygg!! Bra idé!