måndag 29 juni 2009

Sommarlov!



Under semestern råder symaskinsbojkott. Det enda pyssel som kommer under mina fingrar är yo-yos. Perfekt om man har mycket tyglappar man inte vet vad man ska göra av liggande, men nu är istället frågan vad jag ska göra med alla yo-yos. Tips emottages tacksamt!

Först ut ett hårband till bönans ettårsdag (egentligen fånigt med hårband på så små, men eftersom bönans pappa tyckte att hennes vanliga backslick fick henne se ut som Maria Abrahamsson tycktes hårband vara den enda lösningen).



Hårband med yoyos och hårband au naturel.

7 kommentarer:

od Andulky sa...

Vad fina!! Så söt hon är!

SiriR sa...

Så herlig! Veldig søt med sine hårbånd:)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Jag kan tänka mig många klänningar som kan piffas upp med en sån "tyg-brosch". Eller byxor för den delen. Härligt att ni är hemma snart. Jag vill ha junta!

Matlust sa...

Åh, vilken fin blogg! =)

Emilia sa...

Så söta - kanske kan sätta flera på rad i nederkanten av en klänning runt om? Eller sy ihop till axelband till klänning eller linne (fast då måste man kanske iof sy kroppen på känning/linne först...)?

Broarne sa...

Hej Hanna,
ta och titta in på Broarne så finns den en liten överraskning till dej...
hälsningar
Annmarie

Bobo/Rumba de kransen sa...

Grattis till vinsten!