tisdag 7 juli 2009

Iris födelsedagspresent



I förmiddags satt jag hemma och stressydde klart Iris försenade födelsedagspresent. Det blev en singoalla med bollfrans med tillhörande shorts, båda i ett bäckiböljatyg från Stoff och stil. Hon fick dessutom en tidigare-bloggad-om-haklapp.

Eftermiddagen tillbringades i kransen där ettåringen glatt poserade i sin nya outfit.



(Bönan fick jättefina Rumba-presenter, men hann jag inte fota dem och nu gastar hon så mycket att jag får lägga ut dem lite senare istället).

5 kommentarer:

od Andulky sa...

Så underbart söt hon är! Jättefin födelsedagspresent!! Både shortsen och tunikan är ljuvliga!!

Retro Elephant sa...

Vilket himla sött set hon fick!
//Lina

SiriR sa...

Grattis! Så utrolig søt hun er i sine nye fine klær:)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Iris tackar och bockar! Hon hälsar att hon tänker charma hela Kransen i sin nya outfit!

IA Nyckelpiga sa...

Efter att ha kollat din blogg genom rumbas blogglista i mánader tar jag nu tag i saken och lägger till dej i min.
Gillar verkligen bollfransen