torsdag 1 oktober 2009

Hälsning från sjukbädden



Har varit förkyld i några dagar. Har mest sovit, men i förmiddags infann sig äntligen den där behagliga "mysa-i-soffan-under-ett-varmt-täcke-bedövad- av-en-alvedon-känslan". Eftersom jag tyvärr missar eftermiddagens virkcafé kommer här en hälsning till mina juntavänner. Två dammsugare efter beskrivning hos Garn och gott. Virka lugnt!



...och för att visa att jag hade alla intentioner att pallra mig i väg idag en bild från hallen där den nya virkväskan (vinst från Siris design) hänger packad.

PS. Dammsugarna ska till bönans kusin. Ända sedan i julas har jag tjatat om allt jag ska pyssla till hans kök, men hittills har det bara blivit ett ynka litet ägg. Nu ska här bli bättring!

3 kommentarer:

Bobo/Rumba de kransen sa...

Du kommer att vara saknad. Vi får käka riktiga dammsugare och tänka lite på dig.

Mia sa...

Jag gillar damsugare både ätbara och virkade. Tråkigt att vara sjuk, men även mysigt att få sitta inne när det har blivit så kalt utan att få dåligt samvete. Ligga och titta ut över trätopparna och låtsat att det är sommar och varmt ute.

syss sa...

Kusinen kommer att älska att bjuda sin mor på kaffe & dammsugare... Det ska bli gott! TACK!