måndag 22 november 2010

Drömbyxan



Håller på med en klänning till höstutmaningen i ett rutigt bäck-å-böljatyg, men när spillbitarna blev ett par byxor till dockan ångrade jag att jag inte sparat det till i sommar. Precis ett par sånahär byxor skulle jag vilja ha!



Och apropå sommar. Hittade den här bilden i min bildmapp. Hårspännet vann jag hos Pretto Flamingos för säkert ett år sedan, men bönan har varit för pillig för att använda tidigare. Här är hårsspännet framför flamingorna i Eskilstuna Parken Zoo i somras. Vi gillar det mycket!

4 kommentarer:

hönapöna sa...

schysta byxor på dockan...! Du kanske hittar nåt liknande till dej själv igen, håller med dej om att det vore snyggt!

Helena sa...

Ohhhh nu blir man ju jättenyfiken på klänningen!!!! Tyget är supercoolt å bönan är ju så fin i sitt Pretto Flamingospänne! Fyndigt fotat:)

Aleisa Ribalta sa...

men jisses vad söt bild av sötaste saltaste bönan. Har Petra sett den fina bilden?, så passande med hennes märkesnamn! Tengo lotería en mi blog, ustedes tú y Rumba tienen buena suerte! Prueba, antes de navidad todo puede pasar!

min molly sa...

Myfket fint spänne, vet du hur man gör en sån? Eller är det så enkelt att man gör en pärlplatta som man klistrar på ett spänne? Svara gärna i min blogg om du vet :-)