tisdag 15 september 2009

As good as it gets - bönor en masse



När bönans pappa kom hem från New York förra veckan fick jag en stor presentkartong Jelly Belly jellybeans - världens näst bästa böna! Finns i smaker som buttered popcorn, juicy pear, toasted mashmallows, strawberry cheesecake och crushed pineapple. Dessutom enda möjligheten för mig just nu att njuta av piña colada, margerita och strawberry daiquiri.



Eftersom jag helst vill ha mina bönor i fred fick bönan nöja sig med en kollektion i filt. Hittade de härthe purl bee. Stoppade med vanligt grötris ligger de perfekt i handen och är jätteroliga att lassa i och ur vagnar, korgar och skålar.



Och jag får ha mina jeallybeans i fred.

7 kommentarer:

Bobo/Rumba de kransen sa...

Vad ska man skriva utan att häda!? Jag är så avis och måste få komma förbi innan de är helt slut. Vilken present! Och vilken bra present från dig till Bönan. Perfekt i denna packa-i-packa-ur-ålder.

IA Nyckelpiga sa...

Vet inte vad jag ska sága.....har tappat talförmágan.
UNDERBART!!!

Botilda sa...

Kan det vara på plats med gratulationer?

Helena sa...

Wow, vilken låda! Avis... ;-)

SiriR sa...

Wow! Så kul ide å sy dem til barna så du får ha dine i fred:)

Mia sa...

Vilken härlig låda den får till och med mig som inte är så förtjust i såna bönor att vilja äta ur den. Den är verkligen jättefin. Roligt med filtbönor.

Åsa Tidqvist sa...

åh vilket cool present! bönor som smakar buttered popcorn... =)
och dina sydda bönor är ju jätteroliga, och fina!