torsdag 4 mars 2010

Det kom ett paket



Förr-förra veckan var riktigt tung. Lillebror smittades av RS och vi fick ställa in ett dop och ligga på sjukhus med andningshjälp och syrgas i fyra dygn. Hade därför alldeles glömt bort vinsten från Doris & Assar när påminnelseavin kom i går. Mobilfodralet är superfint och passade perfekt till min telefon (den ligger inuti). Blir glad varje gång jag tittar på det! Som extra bonus hade hon skickat med ett mössmönster och ett trikåtyg (tack!!). Tror det ska bli ett par dubbelarbetande tajts/långkalsonger. På så vis motarbetar man inte våren, men är samtidigt beredd på en snöstorm till.



Annars övar jag kurvor på overlocken (inte så flitigt så reslutatet lär vänta på sig) och lagar mat till bönans fikahörna. Först ut en knäckebrödsmacka.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att lillebror mår bättre :)

OttoPippi sa...

Stackars lillebror! Hoppas att han mår bättre nu...?

Ja, kurvor på overlocken är verkligen inte det lättaste.... Snygg macka!! :-)

Jennie sa...

Usch vad trist, hoppas lillebror är bra igen! Extra kul då med ett sånt fint paket på posten, antar jag! Jättesöt ostmacka också! Om du kommer på hur man svänger med overlocken så mottages tips tacksamt! :) Har nästan gett upp själv.

Mia sa...

Skönt att han mår bättre nu trevligt med paket mitt i allt tråkigt.
Jag gillar mackan den ser väldigt god ut.

Anonym sa...

Wow vilket läckert knäckebröd med tillbehör! Superfiffigt! Superfin vinst! /petra.h

Doris_Assar sa...

Vilken härlig macka!!

Call design sa...

Oj det var väldigt tråkigt att läsa. Hoppas av hela mitt hjärta att det blir bättre för er!

Kusin Julia sa...

Hälsningar till hela familjen, har hört om er jobbiga sjuktid och vi hoppas alla att ni snabbt får bli bra igen! Längtar efter att få träffa lill-killen. Vi är sjuka här med så vi ska verkligen bli superduperfriska innan dess så ni inte åker på nåt mer! Kram!