torsdag 30 september 2010

Mästarnas mästare



I måndags gästades vår junta av mästarnas mästare, Ia Nyckelpiga, men jag kunde inte vara med så tiggde till mig en ruskigt trevlig efter-junta i kransen med Bobo och Ia. Nu kan man ju tro att stordåd producerades under kvällen, men jag fick nog lite prestationsångest och virkade ett par bruna byxor till dockan dockan. En riktigt schysst stuprörsmodell som jag inte skulle ha något emot att ha själv, men kanske inte den optimala modellen för dockans korta, knubbiga ben.



Eftersom det kändes litte futtigt att bara blogga om ett par dockbyxor kompletterade jag ensemblen med halsduk, tröja och mössa. Byxor och tröja är hämtade ur Väldigt virkat. Halsduk och mössa på fri hand.

2 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Så söta! vilken bra junta har ni haft!!!!

IA Nyckelpiga sa...

Nu överdriver du nog en aning men tack iallafall. jag är sá glad att jag fick träffa dej. Det máste vi göra om nágon gáng. Kanske en junta hos mej?